حکم مدیرعاملی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نام علیرضا حاجیان‌زاده به امضا رسیده و وزیر آموزش و پرورش این حکم را در مراسم معارفه‌ی وی ابلاغ می‌کند.

دوچرخه

به گزارش خبرنگار دوچرخه، قرار است سه‌شنبه 12 آذر، ساعت 11 صبح مراسم معارفه‌ی مدیرعامل جدید و تودیع سیدصادق رضایی، مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ساختمان مرکزی کانون (خیابان وزرا) برگزار شود.

بنا به این گزارش علیرضا حاجیان‌زاده، سال 1339 در تهران به‌دنیا آمده و از پاییز 1387 تا کنون، به‌عنوان مشاور فرهنگی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش مشغول فعالیت بود. او یک دوره، از تابستان 1379 تا پاییز 1387، مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش و هم‌زمان مدیر مسئول مجلات رشد بوده است. اهتمام به بخش مطالعات و پژوهش و مدون کردن رویه‌های کاری در آن دفتر، از نکات مورد توجه حاجیان‌زاده در آن دوره‌ی مدیریت به‌شمار می‌آمد.

گفتنی است در آن دوره، افزایش نظم و گسترش فعالیت بخش توزیع مجلات رشد و سفرهای دسته‌جمعی سردبیران مجلات رشد، همراه با مدیرکل و معاونان دفتر انتشارات و دیدار با مدیران مدارس و دانش‌آموزان و توجه به ارتقای کیفیت این مجلات باعث شد شمارگان مجلات رشد افزایش چشمگیری پیدا کند و برای نخستین بار، شمارگان مجله‌های رشد کودک، رشد نوآموز و رشد دانش‌آموز به بالای یک میلیون نسخه در ماه رسید.

در همین دوره انتشار مجله‌های رشد آموزش مدیریت، رشد مشاور مدرسه، رشد آموزش پیش‌دبستانی و... آغاز شد. هم‌چنین توسعه‌ی اجرای طرح سامان‌بخشی کتاب‌های آموزشی، دعوت از نمایندگان تشکل‌های ناشران در شورای برنامه‌ریزی جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی و اهتمام به ارتقای کیفیت کتاب‌های تولید شده در این دفتر از جمله نکات قابل توجه آن دوره است.

یادآور می‌شود که حاجیان‌زاده در دهه‌ی 70 و زمان وزارت محمدعلی نجفی، چند سالی مدیرکل روابط‌عمومی و دفتر وزارتی آموزش و پرورش نیز بوده است.

کد خبر 240833
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز